söndag 31 januari 2010

Kan det inte bara sluta snöa!

Idag snöar det värre än vad de gjorde i går och jag tycker inte alls om att -.- men jag håller hoppet upp med att det bara är 3 veckor kvar tills jag ska till min syster på Öland och handla rejält med saker på Hööks :D har en liten lista på vad jag ska köpa blir bla ett rött och ett grått schabrak, de gråa schabraket har en rosa kant och så matchande luvor och ett par röda och svarta benskydd :) och såklart ett glittrit panband och så ska jag se on dom har ett par nya ridbyxor till mig eftersom alla mina har gått sönder och då har jag ändå fyra par xD

Idag ska jag Annie och Siri hoppa lite i ridhuset, kommer bli kul men ska inte hoppa för högt med Amina eftersom höger baksko är lös, tur att hovslagarn kommer på tisdag, då blir det snösulor och fastgjorda proddar, så jag slipper brodda ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar