söndag 10 januari 2010

Lördag & Söndag

Lördag: I lördags så red jag och Annie ut i galoppbacken och gud vad kul vi hade, skrattade och gapade i skogen som aldrig förr, och hästarna var pigga som tusan, och när vi kom fram till galoppbacken så sa bara Annie jag kan inte hålla Mia längre så jag släpper henne nu, sen låg hon 50 m före mig och Amina hela tiden, och jag tror Amina gav upp att komma ikapp efter ca 10 m för sen galopperade hon på men inte som om hon jagade Mia :P
Söndag: Idag så hoppade jag och Annie med hästarna i ridhuset, Mia och Annie hoppade bara lågt medans jag och Amina hoppade upp till 1m :) riktigt roligt var det och hon var riktigt högt över hindret med :)

På tisdag så ska jag och Amina på träning för dressyrtränaren Ninni hon är en c-tränare i dressyr och är jätte duktig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar