tisdag 19 januari 2010

Tisdag

Igår var en kompis med mig i stallet och hjälpte mig med Amina, vi var bara ute och gick en runda, och sen när vi kom tillbaka och skulle stretcha henne så upptäckte jag att vänster bak är lite svullet och varmt men hon märkerar inte och reagerar inte när man känner och klämmer på benet, så förhoppningsvis så har hon bara omkull i hagen eller något :P Men vi får se hur det ser ut idag när jag tar mig ut i stallet :)
På torsdag är det första gången på Tina träningen hoppas att det går bra :) men just nu så brunsta Amina JÄTTE mycket så vi får se hon har just nu börjat visa ett liten annan sida om sig själv, en mer envis och stressad och envis sida som jag inte har sett innan :P
Men idag ska vi se om vi kommer upp till ridhuset och rider litte övningar som vi fick av Ninni sist :)
Men nu ska jag gå en runda på stan och se om jag hittar något som jag kan handla upp mina julklappspengar för :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar