onsdag 3 mars 2010

Bättring


Ne nu får jag fan ta och skärpa mig och börja skriva lite mera här iden här bloggen, börjar bli lite väl dammigt här ;) idag när jag kom till stallet så satt Johanna och hennes tjejkompis Linnéa i sadelkammaren och fikade och jag var inte sen att våldgästa dom :P så medans dom satt och fikade på kanelbullar så käkade jag nudlar :P

Efter mycket skratt och pratande om skolan killar och annat nånsen så bestämde vi oss för att börja göra lite nytta och gick ut i stallet för att mocka, när jag hade mockat färdigt så gick jag ut för att tömma kärran på släppet utanför när jag kom tillbaka så stod Johanna och Linnéa och bråkade i Aminas box och ritade farandra med whitbord pennor xD dom såg mycket roliga ut när dom var färdiga, torv och hö i hela håret och massa text i ansiktet xD

Amina jag och Annie och Mia skrittade sedan en runda runt hässlegården, tänkte att det var lika bra det hon ska ju gå så hårt båda i morgon och på fredag då det är Clerround på KLRK jag och Amina ska hoppa 80 och 90 cm :)
kommer att vara jätte nervös men hoppas att allt går bra och förhoppningsvis så ökar vi på samlingen på boxdörren med 2 vita rosetter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar