söndag 15 november 2009

Uteritt

Idag så red jag ut med två stycken från det nya stallet, Amina var snäll och och betede sig bra ute i skogen, men hon kändes lite konstig i galoppen liksom stötig och väldigt uppblåst, tror att det kan vara för att det var första uteritten och det var nya vägar och hon var lite spänd osv.
Försöker jus
t nu komma på vad vi ska göra imorgon, blir en sen kvälls ritt, slutar inte förens kl 5 så är inte ute i stallet förens kl 6 och sen kanske ute på ridbanan innan 7 om jag har tur, funderar faktiskt på att låta henne vila imon och bara ta in henne och borsta och bara umgås med den underbara hästapållen ;)
Men än så har jag inte bestämt mig, ska prata med mamma och Linda och se vad dom tycker :P Imon är det också en vecka som hon har varit hos oss och det känns riktigt bra faktiskt :D så det firar vi med extra många äpplen till Mina (Amina) och kanske något sött till mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar