söndag 4 april 2010

hoppas hoppas hoppas!


Ja idag e det Söndag då, syrran som skulle köra mig till stallet idag så att jag var där vid kl 10, men hon var så öm i kroppen efter gårdagens ute ritt i ca 1½ timme, så förstår henne att hon ville ligga kvar i sängen en halvtimme till, så jag kom inte ut till stallet förens vid halv 11, gjorde inte mig något för sen vid 11 kom Sanna ut till stallet och så red vi upp till ridhuset, red på hackamoret, jätte duktig var hon men märktes att syster inte jobbade så mycket på henne igår när vi red ut, för hon var stark och inte så jätte samarbetsvillig, som tur var så var vi bara 3 st i ridhuset så jag satte upp ett klosshinder i mitten av ridhuset ungefär sedan hoppade vi lite på åttvolten tränade lite byten och förvänd galopp, tyckte inte att det var någon större skillnad att hoppa på hacket som det är att hoppa med vanligt tre delat. Har hittat ett jätte fint pullarträns som jag skulle vilja ha, skulle verkligen bli världens lyckligaste flicka om jag fick det, finns ett jätte fint matchande martingal som man ser på bilden, med guld på, kan ju inte passa bättre på en häst som är värld mer än guld och dessutom heter Amina Gold!

Ha en fortsatt glad påsk allihopa :D glöm inte följa mig på Blogglovin :)

BTW: nu håller vi alla tummar vi kan på att det jag vill ska hända just nu vekligen händer den här gången, vill inte skriva för mycket här på bloggen om det inte skulle hända :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar