måndag 5 april 2010

Nytt Projekt arbete på G

Jaha då har man precis vaknat ungefär, satt och snackade med Emelie och Jens i går om mitt projektarbete och helt plötsligt så fick dom in mig på andra vägar, som t.ex en Clerround med maskerad tema, alla måste vara utklädda för att delta och så kommer det finnas en jury som kommer ta fram bäst klädda ekipage som kommer senare att visas på hemsidan. Sen ska jag prata med en banbyggare och försöka få med funktionärer, rosettutdelare till felfria ekipage, flaggare , människor som står på framhoppningen och någon som samlar in pengarna för ekipagen, ska också fråga Kristina om jag får sätta upp en lapp i ridskolestallet så att ridskoleryttarna kan medvärka, och såklart behövs båda rudhusen bokas, lilla ridhuset som framridning och stora ridhuset med en lite roligare bana i, skriv gärna in lite förslag om vad ni tycker om idéen är den bra eller dålig?


Detta kan jag mer göra som ett projekt med, projektet att bygga upp en tävling som båda äldre och yngre ryttare kan ha kul att delta i, ska också se om man kan få tag i någon speciell rosett som första pris deltagaren kan få för bästa kostym hoppas verkligen att detta kan bli lite roligt.


Ska ut till Amina lite senare ikväll för att träna med Jenny, hoppas på att det ska gå bra. Ska också hinna övningsköra och göra färdigt mitt arbete i Naturkunskap A med hade jag tänkt, blev väll inte det bästa men jag har iallafall gjort det färdigt, så något betyg måste man väll få.

Ha en bra dag på sista lovdagen allesamans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar